dinsdag 17 mei 2011

Gauw even bloggen..






O jeetje, alweer een ruime week niet geblogd. Maar niet stilgezeten! Alleen... Ik kan jullie de quilts niet laten zien, er lag een huwelijkscadeau op de machine en de première daarvan is natuurlijk op de bruiloft volgende maand. Ook quiltte ik een drietal quilts voor Wendy Vosters' open dag volgende week zaterdag en die moet je daar maar gaan bewonderen (Volg de link naar meer informatie). Helemaal geen snoepjes voor de ogen? Jawel hoor, hier komen er een paar:

Trudy's quilt: Een hele fleurige rood/witte quilt, gemaakt in een stip piecing techniek. Het is een hele grote, ik kreeg hem niet in z'n geheel op de foto, daarom maar een foto van een gedrapeerde quilt (klik op de foto voor een vergroting). Hij is overall gequilt met een gebloemd overall patroon (ik ben de naam even kwijt).

Monique's quilt: Een heel lief quiltje in de kleuren roze, bruin en aqua. Gequilt met roze garen in overall patroon Kaye's Rose.

Tenslotte nog een paar foto's van mijn prinses op de erwt quilt, nu in volle glorie. Heel eenvoudig gehouden, gequilt met roze garen op de babylock Sashiko machine. Hij is volgens mijn zoon van vier nog niet af: Hoe kan mamma nu een prinses in pyjama op bed maken zonder dekentje? Dus ze gaat nog een eigen dekentje krijgen....

1 opmerking:

  1. Inderdaad Wendy, het zijn snoepjes, en je wordt er niet eens dik van*LOL*
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen