woensdag 22 juni 2011

Verliefd op...

een tas! Afgelopen zondag was ik bij de open dag van een van de groothandels in quiltspullen. Voor mij altijd dagen vol ideetjes, inspiratie en nieuwe dingen. Zoals je weet ben ik altijd op zoek naar de leukste cadeautjes voor quilters. En ik vond er natuurlijk weer!

Eentje vraag ik zeker zelf voor mijn verjaardag, dat is deze tas. Hij ziet er niet alleen prachtig uit, hij is ook superhandig. Vanbinnen zitten er van die uitklapvakken in, net als in de houten naaikisten. Hij is uitgevoerd in een goede kwaliteit imitatieleer (ik moest even snuffelen om hem van echt te onderscheiden), in het zwart met stoere stiksels.
Het is een "naaikoffer" maar als beautycase zou hij ook ideaal zijn.
Binnenkort verkrijgbaar in de webshop, van €80,- (elders) voor € 69,95!
En als je er zeker een wilt en je laat het me voor zondagmiddag 12.00u weten (via patch-and-stitch@home.nl), dan kan ik hem nog meebestellen en krijg jij nog eens €10,- korting!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten