dinsdag 4 oktober 2011

In de lappenmand

Na een bijzonder gezellige opening van het seizoen kroop ik zaterdagavond maar vroeg onder de wol. Een beetje vermoeid van de drukte dacht ik nog. Helaas, zondag bleek ik compleet geveld door een flinke griep, met alles erop en eraan. Jeetje wat valt dat tegen. Het wordt me pijnlijk duidelijk dat je behoorlijk kwetsbaar bent als eenmanszaak. Gelukkig heb ik een super vent, die me behalve een beetje verwent ook zorgt dat de bestellingen op tijd de deur uit gaan. Alleen quilten heb ik hem nog niet kunnen leren, dus daar pakken we zelf maar weer snel de draad op.

Vrijdag ben ik helaas gesloten, dan moet onze kleine meid een paar tandjes getrokken krijgen. Dat doen ze onder narcose en moeders is natuurlijk niet te missen dan. Mijn excuses voor het ongemak.

Een lichtpuntje kwam al vanmiddag: Nieuwe stofjes!!! Die ben ik nu heel op mijn gemak aan het vouwen. Want de hele maand zijn de fatquarters nog in de aanbieding. Ook de nieuwe!

1 opmerking:

  1. wat was het leuk om je in levende (en gezonde) lijve te ontmoeten gisteren, wat een enige winkel heb je! En nog bedankt voor het cadeautje :-)

    BeantwoordenVerwijderen