maandag 2 april 2012

Tilda pop in de maak

dit gaat het worden
Dit weekend nam ik eens voor mezelf. Ik kroop achter de naaimachine om voor het eerst in mijn leven een pop te maken. Het is de engel uit het zomerideeën boek van Tilda. Nu heb ik in de studio niet de originele Tilda stoffen, maar wel een heleboel lieve pastels die de sfeer heel goed weergeven. Dus lapjes gezocht en aan de slag.

Alleen heb ik niet de accessoires in huis voor het maken van de haartjes etc. Die heb ik via internet besteld. Ik werd dan ook superblij toen het pakje zaterdag op de deurmat viel: Het nieuwe Tilda voorjaarsboek (nu nog in het Noors) en het juiste garen voor de haartjes. Ik denk dat de pop vanmiddag af komt. Ik zal hem dan showen. Ze gaat een gezellig hoekje opfleuren in de studio.

Fijne dag!
nog meer leuke ideeën

een blik in de lapjes mand:
Moda 3 Sisters' nieuwe serie Papillion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten