woensdag 16 mei 2012

Nieuwe stofpakketjes in de webshop! / New fabric bundles in the webshop!

Regelmatig krijg ik de vraag of ik mijn stofjes niet ook over internet verkoop. Daar is eigenlijk geen beginnen aan. Ik heb alleen fatquarters in huis en van elke soort maximaal vier stukjes. En dan weer zo'n 700 verschillende! Iedere maand komen er nieuwe binnen. Je kunt je voorstellen dat het aanvullen en verwijderen uit de webshop een dagtaak wordt.

Toch wil ik de stofjes delen met iedereen! Daarom heb ik gisteren een aantal fat eight pakketjes gemaakt. Wat een leuk werkje: Setjes maken van die prachtige kleurtjes in de fat quarter manden. Aaien, strijken, vouwen en dan een lint erom, te leuk! Voor een zacht prijsje zijn ze te koop in de webshop.
En kom gauw eens terug kijken, want van stofjes vouwen krijg ik niet gauw genoeg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten