zondag 19 juli 2009

UFO's

Zo af en toe moet je de balans opmaken. Dus hing ik vanmiddag een gedeelte van mijn to do lijstje aan de kast. Van links naar rechts: Workshop beginnersquilt, twee quilttops gemaakt naar aanleiding van een artikel in Quiltnieuws en twee prachtige (oefen)tops van Roos. Niet op de foto staan:
- Wit op wit quilt afbiezen
- Workshop-quilts snelle sterren waar ik vanmiddag heerlijk mee bezig was.
- Een quilt voor mijn moeder die niet lekker opschiet vanwege een heleboel paperpiecing en die ik ga veranderen qua ontwerp, maar hoe?
- Dear Jane in blauw wit wat mijn meerjaren project is.

Valt eigenlijk best mee als ik het zo lees. We blijven lekker bezig.
Waar ben jij mee bezig?

2 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er mooi uit.

    En de quilt wit op wit is een juweel, ik heb al het geluk gehad hem van zeer nabij te bewonderen.
    GEWELDIG!

    BeantwoordenVerwijderen