vrijdag 24 juli 2009

Werkbezoek

Vanochtend ben ik naar Elly Prins in Zoetermeer geweest. Zij is de eerste longarm quilter van Nederland en heeft tien jaar ervaring met machinaal quilten. Daarnaast heeft ze de grootste collectie dubbelbrede achterkant stoffen in het land. Behalve dat ik een hele gezellige ochtend had, ben ik overvoerd met tips en goede raad! Super!

Ook heb ik vanaf nu van 157 dubbel brede achterkant stoffen royale stalen (zie foto) in huis, wat het kiezen van de juiste achterkantstof voor een quilt een stuk makkelijker maakt. Want ook de achterkant van de quilt verdient de nodige aandacht en daarbij hoort ook kijken, vergelijken en voelen van de stof. Prijzen vanaf € 19,95 pm. (dubbele breedte = 275 cm breed!)

Later in de middag ging ik langs bij Q-Wish in Veldhoven. In de royale lesruimte van deze winkel ga ik komende winter workshops verzorgen. Samen met eigenaresse Astrid heb ik de mogelijkheden doorgesproken. Ook kon ik haar de eerste voorbeelden van de quilts laten zien. Maar daarover binnenkort veel meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten