woensdag 23 september 2009

Europeese quiltshow in St. Marie aux Mines















Wat ben ik toch een bofferd! Afgelopen weekend hadden we een bruiloft van een collega van mijn man in Lörrach, dat ligt in Zuid Duitsland. Én er was die grote Europeese quiltshow in St. Marie aux Mines in de Elzas. Toen mijn man voorstelde om al op vrijdag weg te gaan en deze show te bezoeken -we waren immers in de buurt- sprong ik natuurlijk een gat in de lucht.
En het was de moeite waard!! Op maar liefst 21 locaties verspreid in vier dorpen was alles quilts wat de klok slaat. Wij hebben ons moeten beperken tot St. Marie aux Mines, maar met 11 lokaties zeker al de moeite waard! Werkelijk in ieder kerkje, sporthal en museum waren quilts te bewonderen uiteenlopend van Amish en antiek tot supermodern. Ik post hier enkele sfeer foto's, maar ik weet zeker dat er nog vele duizenden foto's meer gemaakt zijn. Als je ooit de kans krijgt, is dit zeker de moeite van de reis waard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten