zondag 24 maart 2013

Heerlijke zondag...

Wat een gure dag buiten, daarom maar lekker binnengebleven vanmiddag. En vanochtend heerlijk naar de groothandel, mooie dingetjes kiezen voor de studio en webshop. Zoals het paspopje met haakjes, ideaal om je schaartje of ander klein spul binnen handbereik te houden. Of dat leuke speldenkussentje in grijs velours. De nieuwe producten staan nu in de webshop en ik...ik heb er een paar achtergehouden om mijn eigen werktafel in te richten.
En zo zat ik de hele middag heerlijk in de woonkamer. Ik ben een hoes aan het maken voor het Singer machientje zodat het allemaal een beetje stofvrij en opgeruimd blijft. Als ie klaar is show ik hem op deze blog! Tussendoor had ik assistentie van zoonlief, hij komt af en toe testen of alles nog draait....

Fijne dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten