woensdag 20 maart 2013

Hexagonnetjes, hexagonnetjes

Het is even roeien met de riemen die ik heb. Mijn hele fijne super scherpe foto camera is stuk, tenminste dat zegt ie. Eigenlijk best gek dat een apparaat zegt wat er aan de hand is, maar goed dat zal wel bij de digitale computertijd horen waarin we verkeren. In ieder geval weet ik wat er aan de hand is, maar kan ik het niet zelf oplossen. Wegbrengen dus.
In de tussentijd help ik me met mijn IPad. De app gedownload van Blogger en huppekee we kunnen weer. De foto's zullen de komende tijd wat minder mooi zijn vrees ik, maar het plaatsen van een berichtje is wel veel eenvoudiger. Kiekje maken, tekstje erbij en hup de wijde wereld in.

Bij dit bericht een foto van een hexagon quilt die ik in februari quilte. Wat een mooie stoffen, die Japanse! Het was wel een hele zware top geworden door de drie dubbele naden in geweven stof. Te zwaar voor de maakster om zelf te quilten, zo kwam ze bij mij terecht. Ik heb er rand tot rand patroon tendril op gequilt in bijpassend vergrijsd garen. Geniet va de foto en van de dag!
Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten