maandag 8 juni 2009

not good, so we take it out















O jé, ik heb gisterenavond ergens een fout gemaakt met het instellen van de panto. Resultaat: over elkaar gestikte lijnen. Nu heb ik met mezelf afgesproken dat ik deze quilt behandel zoals ik dat straks voor mijn klanten ga doen dus: uithalen de boel! Ik heb daarvoor twee hele handige tools: een heel klein superscherp schaartje en een pincetje om de draadjes weg te trekken. Maar het blijft een heel gedoe...

Oeps, Yesterday evening I made a mistake while installing the panto. Result: Stitches that crossed. I had told myself that I would treat this quilt with the same precision I am going to treat customers quilts so: frogging! I have two very handy tools to do that: those very tiny scissors and a little pincet. But stil no fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten