dinsdag 13 maart 2012

In mijn vrije tijd../ In my spare time..

gehaakte minihondjes, 10-15 cm groot

fris gekleurde granny squares.
In mijn vrije tijd quilt ik niet zo veel de laatste tijd. Ik ben 's avonds toch wel vaak "uit"gequilt en heb dan geen zin meer om achter de  naaimachine te kruipen. Toch kunnen mijn handen niet zo goed stil staan. Ik kijk nou eenmaal heel graag met een oog naar de tv terwijl ik onderhand wat anders onder handen heb. Tja, en laat haken tegenwoordig überhip zijn! Dus ben ik heerlijk aan de slag gegaan met wat haakwerkjes. Eerst twee mini-hondjes voor de kindjes en nu haak ik met het verstand op nul granny squares (de variant met het sterretje erin). Heerlijk bezig in frisse kleurtjes. En wat het wordt: Een deken natuurlijk! Wil je lezen hoe je het maakt, kijk dan bij de tutorials van de quiltkat!

I don't quilt for myself much anymore. When I'm done working in the studio I don't feel like sewing anymore. But I do have a hard time to hold my hands still while watching the television. So I (re)discovered crochet! First I made a few mini dogs for the kids. And now I'm making granny squares! I love to work with the bright colors the give me that spring feeling. What I'm making; a blanket of-course!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten