maandag 17 augustus 2009

Snelle sterren 2

De top van de tweede snelle sterren quilt is klaar! Deze keer heb ik het wat rustiger gehouden met de scraps. Hij kan naar smaak ook zo gemaakt worden dat je in eerste instantie alleen blokjes ziet en dan de sterren. Daarom heet het patroon ook boxy stars. Ik heb gekozen voor duidelijke donkere, midden en lichte kleuren. Door het gebruik van bruine en groenige tinten werd het een beetje somber. Het toevoegen van een vrij felle roze tint geeft net dat beetje wat ontbrak. De foto is binnen gemaakt, dat doet de top geen goed. Ik zal betere foto's plaatsen als de quilt af is.

Deze quilt is een van de keuzes bij de workshop "snelle sterren". Als je naar beneden scrolt zie je de eerste quilt en er komt nog een derde!
Kijk op de website voor meer informatie en hoe je je kunt aanmelden!

2 opmerkingen:

  1. Dit lijkt mij een hele leuke techniek om een quilt te maken. Maar helaas zit je mij te ver weg voor een workshop.
    Succes met de workschop.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Elly, Jammer dat je te ver weg woont. Ik had je graag verwelkomt hier in Limburg of in het mooie Brabant. Misschien kom je een keer langs als je in de buurt bent. Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen